zondag 10 juni 2012

RON GESLAAGD VOOR LOOPTRAINER 3

Op 2 juni j.l gingen 16 Funrunners, Marjolijn en ik naar Dongen. Ik ging daar mijn praktijkexamen doen op de Atletiekbaan van AV Atledo . Lesopdracht was warming up, losmaakoefeningen, loopscholing en een kerntraining. In de kerntraining moest aangetoond worden dat de lopers bewust omgaan met hun eigen tempo en daarbij controle van de trainer. Ik had voor iedere loper een persoonlijk tempokaartje gemaakt en had zelf een overzicht van de te lopen tijden. Mijn Funrunners bleken voorbeeldige cursisten en de les liep op rolletjes. Toch blijft zo'n examenles best spannend en was ik superblij toen ik te horen kreeg dat ik geslaagd was!! We sprongen met z'n allen een gat in de lucht en gingen al gauw aan de broodjes die Marjolijn en ik 's morgens om ha ha 5.30 uur klaar hadden gemaakt.
Thuis bij ons in de tuin hebben we nog nagefeest en een mooie lekkere fototaart verorberd.

Ik wil bovenstaande Funrunners enorm bedanken voor  hun inzet, enthousiasme en tijd.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten