zaterdag 10 december 2011

BRUGGENLOOP 11 DECEMBER 2011

Morgen, Zondag 11 december is het zover: 18 Funrunners gaan meedoen aan de Bruggenloop van 15 km.

Het Funrunnersteam, dat loopt voor het SFG wordt door Andreas naar het Feijenoordstadion gereden. De teamleden gaan samen met Marjolijn in het Maasgebouw de symbolische cheque overhandigen.
Er druppelt nog steeds geld binnen en de teller staat momenteel op €1951,94 !!!


Reisplan voor Funrunners die met elkaar willen reizen+familieleden+supporters:
We verzamelen bij halte Larikslaan van lijn 25 in Schiebroek.
De tram vertrekt om 13.35 uur en komt om 14.20 uur aan bij het Breeplein.
Vandaar is het 600 meter lopen naar het Feijenoordstadion.
Om 15 uur wordt er gezamenlijk ingelopen vanaf het Meeting Point= De grote opgeblazen plus van Zilveren Kruis op het voorterrein van het Feijenoordstadion.
De start is om 15.30 uur.

Wedstrijdvoorbereiding:
De kans is groot dat we te maken krijgen met regen. Een handige manier om je voor de start wat te beschermen tegen nat worden en daardoor teveel afkoelen is een vuilniszak te nemen met aan de onderkant een gat geknipt voor je hoofd en twee voor je armen. Doe hem vlak voor de start uit en je gaat in ieder geval redelijk droog vanuit de startblokken. Diegenen die brildragend zijn kunnen bij regen plezier hebben van een petje. Dan beslaan de glazen van je bril niet zo! Neem een droog shirt mee voor na de loop. Je spullen kun je kwijt bij Nel van Putten, Marja MacLean en Marjolijn. Doe die dag gewoon wat je altijd doet. Leg je loopspullen ver van te voren klaar zodat dit geen stress meer kan opleveren en eet minimaal 2 uur voor de wedstrijd een laatste lichte maaltijd. Sommige lopers eten een uur voor de wedstrijd nog een banaantje. Er zijn voldoende drinkposten op het parcours.

Indeling Startvak:

Funrunnersteam SFG:
1. Michaela Bos: Vak C
2. Andreas Buykx: Vak C
3. Andrea Ludovici: Vak C
4. Floor Grevink: Vak C
5. Eva Maria Roes: Vak ???
================================
6. Elles Breedveld: Vak C
7. Piet Broekharst: Vak B
8. Petra Geurs: Vak D
9. Marije vd Grift: Vak C
10. Ron Haanstra: Vak B
11. Anita Hielkema: Vak C
12. Michelle Mandos: Vak D
13. Petra Mattheij: Vak A
14. Wil van Putten: Vak C
15. Annette van Rooij: Vak D
16. Jeannette Slenderbroek: Vak C
17. Ger Vroegindeweij: Vak C
18. Lobke Neger: Vak ???

MEEGEREISDE SUPPORTERS:
Om 15 uur zouden we onze Funrunners bij het Meeting Point (zie boven)kunnen ontmoeten en uitzwaaien. Vlak bij de start/finish is een kantine voor het publiek.

SUPPORTERS ONDERWEG: Kijk op www.bruggenloop.nl/evenement/parcours voor een gedetailleerd parcours.
Een mooie brede plek om aan te moedigen is bijvoorbeeld de Maasboulevard. De lopers hebben dan tussen de 5 km en 6 km gelopen. Of de Drinkwaterweg tussen het 7 km en 8 km punt.
Verder Toepad: 8 km -9 km punt.
Net voor of net na de Brienenoordbrug
Of bij de finish.


TOT SLOT: ALLEMAAL VEEL SUCCES EN VOORAL VEEL "FUN"

dinsdag 6 december 2011

INFO DELFTSE HOUTLOOP 18 DECEMBER A.S

Voor Funrunners van de 5 km groep, de 10 km groep en Funrunners van Langeafstandgroep 1 en 2 die niet meedoen aan de Bruggenloop,

Zondag 18 december a.s. willen we met zoveel mogelijk Funrunners meedoen aan de Delftse Houtloop.
Er is voor ieder wat wils: 5 km, 10 km of 15 km.
Voor de 5 km groep van Ron en de 10 km groep van Marjolijn is deze loop het EINDDOEL uit het schema (keuze uit 5 km of 10 km).
Voor Lange afstandgroep 1 en 2 is het aantrekkelijke van deze loop dat je kunt kiezen uit 3 afstanden (een snelle 5 km, een "gewone" 10 km of een "verre" 15 km).

De start is om 11 uur, het inschrijfgeld is €2,=.
Inschrijven doe je op de dag zelf in de kantine van Atletiekvereniging AV 40.

Ons voorstel is om om 10 uur te verzamelen bij de Hockeyclub en gezamenlijk naar Delft te rijden.
Maar het is natuurlijk ook prima om op eigen gelegenheid te gaan.
Het adres voor je navigatiesysteem is Sportring 12, 2616 LK Delft.De kantine ligt achter de Sporthal Brasserskade in Delft.

3 vragen:
Wie gaat er mee?
Heb je een auto ter beschikking?
Heb je in je auto 1 of meerdere plaatsen voor andere Funrunners?

Wil je zo vriendelijk zijn ons een mailtje te sturen met de antwoorden op de 3 vragen?

Ron en Marjolijn.

zondag 4 december 2011

€1927,94 SPONSORGELD KINDERWACHTRUIMTE SINT FRANCISCUS ZIEKENHUIS

Jullie gaan dit niet geloven.........tranen en kippevel......ons Funrunnersteam, bestaande uit
Andrea, Andreas, Eva Maria, Floor en Michaela, heeft €1167,34 bij elkaar gesponsord.

Samen met de €760,60 van veel Funrunners+indoor-kursisten+wandelaars van Marjolijn hebben we totaal

€1927,94 opgehaald.

Dat is toch helemaal fantastisch !!!

Iedereen bedankt voor de inzet en gulle gaven!

VERSLAG REANIMATIECURSUS 29 november j.l.

J.l dinsdagavond hebben 12 Funrunners een bijzonder leerzame en ook nog gezellige avond beleefd in Theetuin Hor"thee"sia (Adres:Landscheiding 96; tussen de wielerbaan en de spotplaats voor vliegtuigen in) van Funrunster Elles Breedveld.
Elles is verpleegkundige en ontving ons in haar sfeervolle locatie. Na een heerlijk kopje koffie met allerlei verleidelijke lekkernijen, startte Elles met een duidelijke les, waarin theorie en praktijk elkaar afwisselden. Toen kwam het moment supreme....we moesten 1 voor 1 de borstcompressies en beademingen toepassen op een speciale pop, Anne genaamd.
Elles controleerde en stuurde bij, daar waar dat nodig was. Dat deed ze op een prettige manier zodat de zenuwachtigen onder ons zich steeds zekerder gingen voelen.
Na afloop kreeg Elles van de deelnemers een hardloopshirt uit de nieuwe Funrunners kledinglijn aangeboden.
Het was een zeer geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is.

Elles nogmaals heel veel dank!