zondag 13 november 2011

GRATIS REANIMATIECURSUS VOOR FUNRUNNERS

Funrunster Elles Breedveld heeft een geweldig idee:
Zij wil ons leren reanimeren. Er is plaats voor 15 personen op de locatie, waar zij de les wil gaan geven. De datum is dinsdagavond 29 november a.s. om 20 uur. Eventueel kan er ook een tweede avond geregeld worden. Wil jij hier aan meedoen? Vul je naam in bij "een reactie plaatsen" en geef je op die manier op.
Op onze vraag wat de kosten zouden zijn, antwoordde Elles dat ze er niets voor wil hebben. Een unieke aanbieding dus !
De locatie is de eigen theetuin van Elles. Deze ligt langs de Doenkade, Rotterdam. Routebeschrijving volgt.
Consumpties kosten 1,50 euro.

17 opmerkingen:

  1. Hallo Marjolijn,
    Leuk, Ik doe mee.
    Groetjes,
    Nico de Groot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Ik wil graag meedoen.
    Groetjes,
    Jeannet Fok

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ron en Marjolijn willen graag op herhaling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annemarie Hogervorst14 november 2011 om 11:16

    Hallo Marjolijn,
    Ik moet nog even thuis afstemmen of ik kan. Maar ik wil graag meedoen!
    Groet,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ron en Marjolijn,
    ik doe graag mee als er een tweede reanimatietraining georganiseerd wordt.
    Ik kan de 29 ste niet.
    Groetjes, Wilma Voet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee aan die cursus. Ik heb zo'on cursus ooit gevolgd maar het was heeeeel lang geleden.
    Erg leuk idee
    Marie Putter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Elles,
    Ik doe graag mee op de 29e als je nog plek hebt.
    Vriendelijke groet,
    Mirella Magielsen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yvonne de Klerk en Wiebeke van Leeuwen hebben zich per email aangemeld. omdat het niet lukte om hier een reactie te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elles,
    ik doe ook graag mee.
    Groeten, Petra van der Cammen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Annemarie Hogervorst16 november 2011 om 16:48

    Ik kan helaas toch niet weg op 29/11. Dus mijn plek is weer beschikbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elles,
    Ik doe graabg mee als er nog plek is.
    Groeten,
    Petra Geurs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi
    Wat een goed plan ik doe graag mee mocht het vol geboekt zijn dan is een tweede avond ook oke

    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lia Verbaas heeft zich per email aangemeld. omdat het niet lukte om hier een reactie te plaatsen.

    ER IS NU NOG PLAATS VOOR 3 PERSONEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elles, graag zou ik meedoen want ik heb 11 jaar geleden de laatste (EHBO) cursus gedaan en weet nog maar weinig van het reanimeren. Helaas kan ik deze dinsdag niet (kom die dag uit Brussel en zal 20.00 uur ws niet halen). Als je het nog een organiseert, kom ik graag.
    Groet, Els Wiggerts (groep Ron)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan helaas niet mee op de reanimatiecurses

    mijn plek is dus weer beschikbaar.

    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi

    ik neem deze plaats graag in.

    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Petra Marrheij heeft zich vandaag aangemeld voor de reanimatiecursus van a.s. dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen